.

GÜL CEMİYETİ KİTAP YORUMU


Kitap Adı: Gül Cemiyeti
Özgün adı: The Rore Society
Yazarı: Marie Lu
Yayınevi: Pegasus

Genç Elitler serisinin ikinci kitabı Gül Cemiyeti'ni okurken Marie Lu'nun kaleminin ne kadar güçlü olduğunu bir kez daha anımsamış oldum. Güçlü olmasının yanı sıra zor değil, anlaşılır bir dile sahip olması yine benden artı bir puan kazandırdı. Seviyorum bu yazarı!

Ancak bu kitap beni hasta etti desem yeridir. Başkarakter Adelina'dan tabiri caizse tiksindim. İlk kitapta sevdiğim bir karakterdi ancak ikinci kitapta bambaşka birine dönüşmüştü. Hırs gözünü bürümüştü. Bir ara tahammül edemedim. İlk kitapta gayet masum ve yardıma muhtaç biriyken ikinci kitapta birden gücünün esiri olan ve menfaatçi birine dönüşmesi beni fazlasıyla şaşırttı açıkçası. Üçüncü kitapta bu karakterin nereye gideceği konusunda hiçbir fikrim yok. Karakter hakkında söyleyeceğim son şey, bu kitapta asla onun arkasında olmadığım ve kararlarına saygı duymadığımdır.



Her serinin orta kitabında olduğu gibi Gül Cemiyeti'nde de bir durağanlık söz konusuydu. Son 150 sayfaya kadar bu şekilde ilerliyordu. Ancak son 50 sayfada ne olduysa oldu ve gönlümü kazanmayı başardı. Müthiş bir heyecanla bitti. 3. kitabı çok fazla merak ediyorum.

Yazar gerçekten okuyucuyu nasıl yakalayacağını çok iyi biliyor. Konusuna bayıldığım bir seri. Efsane serisinden farklı olarak bu kitapta fantastik ögeler fazlasıyla baş gösteriyordu. Karakterlere bahşedilmiş güçlere hayran kaldım. Bir ara ben de Genç Elit olmak istiyorum diye düşündüm hatta :D Ta ki o sonu okuyana kadar. "Yok ya Genç Elit olmasam da olurmuş." dedim.


Kitabı ilk kitap olan Genç Elitler ile kıyaslayacak olursam tansiyonu daha düşük bir kitaptı. Dediğim gibi bunun serinin orta kitabı olmasından kaynaklandığını düşünüyorum.

Kitabı sevdim. Sevmedim değil. Ancak Genç Elitler kadar keyif almadım. Ancak biliyorum ki yazar bizi serinin son kitabında öyle bir karşılayacak ki nutkumuz tutulacak. O yüzden son kitabı okumak için sabırsızlanıyorum.

Gül Cemiyeti benden 7 puan aldı.

Sağ tarafta yer alan "İzle" butonuna tıklayarak blogumu takibe alırsanız mutlu olurum :)
Genç Elitler kitap yorumunu okumak için BURAYA tıklayabilirsiniz.
Seni Ben Uydurdum kitap yorumunu okumak için BURAYA tıklayabilirsiniz.
  •  
Haveyoumetmyblog Haveyoumetmyblog Author

Hakkımda

Selam, ben Emirhan! Blogumla tanıştın mı? Burası benim kitap eleştirileri, dizi/film önerileri yaptığım, yeri geldiğinde ise bazı konularda fikirlerimi sunduğum bir blog. Bloguma göz atmaya hazır mısın?

Blogu Takip Et (Yeni)

Blogumda Ara

Instagram Hesabım

Etiketler

Haveyoumetmyblog

Translate

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *